tisdag

Idag ska jag träffa Stenis :) halv tolv ska vi ses och gå in till stan. Det är ganska bra att inte ha busskort ändå, det vanliga gick ju ut i fredags så nu är det egentligen sommarlovskort som gäller, men är man knappt hemma nåt (vilket jag typ inte är), då är det ju onödigt, jag kommer inte göra av med femtio resor på typ 20 dagar! Nästa terminskort börjar ju gälla typ 6 augusti. Vad jag tänkte komma fram till va att man går mer om man inte har kort, tummen upp för det!
Jag och Anna ska i alla fall kolla runt lite på stan, jag måste ju kolla ut vad det är jag ska köpa för något av det jag skrev om för typ två inlägg sedan.. Grejorna till France! Har inga pengar just nu dock.. Men dom kommer imorgon så jag får typ lägga undan saker tills då. Eller.. Jag har lite pengar, men det räcker ändå inte till allt så jag köper det imorrn istället.
Sen ska vi åka och kolla Havaianas! På Eriksdalsbadet där det tydligen ska finnas. Anna stannar där och tränar och jag åker hem, byter om och sticker iväg och tränar jag med!


Igår provpackade jag! Det gick asbra! 12,5 kg! Får ju ha med 15. Glömde packa ner typ ett par skor och lite så, sen har jag ju hela handbagaget över också! Så det där kommer gå galant (???).. :)


image270

Kommentarer
Postat av: Stenis

Jag är sugen på Latte =)
F I N bild by the way.....

Postat av: steph

feett najs! men vad är en havaianas?! haha

2007-06-19 @ 10:34:11
URL: http://steph08.blogg.se
Postat av: Helena

Godmorgon! Åh vd du er pigg och glad ut. Hoppas att du får en jättebra dag och hittar några Havaianas!

2007-06-19 @ 10:36:04
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: ANDREA

Anna Stenkula jag dör, hon är så snygg! I alla fall så måste jag säga att den där bikinin och glajjerna var otroligt smexy! PUSS

2007-06-24 @ 19:43:31
URL: http://dagensvisa.bilddagboken.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback