tisdag

image271

Dagens inköp var alltså detta :) imorgon blir det lite mer, när pengarna kommer, eller alltså, saken är den att dom egentligen kommer på torsdag.. Men jag kanske kan låna av mamma imorrn, och så ska jag betala Annanas 255:- för att hon va så snäll och la ut för mina flipflop idag :) så slapp jag åka tillbaka dit imorgon! Danke! :D
En pyjamas blev det också, men sen insåg jag att det kanske kommer kännas lite konstigt att springa runt i typ hotpants hemma hos okända människor så jag funderar på att hitta något annat.. Kanske ett par neutrala kalsonger eller nåt? :P
Solisarna va mest impuls, först ville jag inte ha dom, tänkte inte lägga pengar på det liksom, men så köpte Stenis ett par, då blev jag så sugen på dom att vi gick tillbaka så att jag kunde köpa ett par jag också ;)
Va en mucho trevlig dag :D <3

Kommentarer
Postat av: Stenis

Asså suck! Alltid så jävla proffsig!
Så himla fina bilder...


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback