:D

Har varit en asbra dag! :D Trodde det skulle bli extremt, superduper, jättetråkigt, men det blev jätekul! Vi har inte gjort nåt särskilt, pratat om saker och typ solat lite grann, jag har inte fått nån färg vad jag kan se, men jag låg inte ute såå mycket, satt inne en del också ;)
Imorgon stannar vi nog här ett tag så jag hinner lapa lite sol då också, en person ska nämligen komma hit och hjälpa pappa med att såga upp några träd till mindre bitar tydligen... Sen ska jag iväg och träna på kvällen :)
Ska ladda upp lite bilder här sen när jag har alla sladdar och grejor tillgängliga (ligger här i sängen med datorn just nu, hehe, mina kära päron + min käre moster vill sova så tidigt) från dagen.
Jag fick värsta yrselattacken idag och så mådde jag superilla, pappa trodde typ att det va nåt jätteallvarligt och jag blev bara oroligare av det för att jag mådde så illa :P men nu är det bättre, visst, man blir lite snurrig när man ligger i mörkret och har en skärm som lyser rätt in i ansiktet, men annars så ;)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback