födelsedagspresent :)

image165

Har fått en till tidig födelsedagspresent :P nu börjar det luta åt att jag inte kommer få nåt på min födelsedag bara för att jag redan har fått massa... :P

Jag är verkligen inte säker på den där bikinin... Ena sekunden kan jag tycka att den är jättefin, sen tycker jag inte om den alls, men jag klickade med den i alla fall så får jag testa den :)

Bikiniöverdel - 98:-
Bikiniunderdel - 98:-
Springtights - 298:-
♥ BH - 149:-
♥ Espadrillos - 79,50:-
♥ Pennvässare - 9,50:-
♥ Klänning - 0:- (på köpet om man beställer för 400:- eller mer)
♥ BH - 79,50:-
♥ Halsband med äpple - 49,50:-

Sen blev det 10 % rabatt på varje grej, cluberbjudande :) bara att räkna.. Haha!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback