lista 2

Såhär skulle Steph fylla i den enligt mig 0:)

Kläder just nu: Hmm.. Har börjat gilla gula kläder mer & mer, lite tunikaaktiga saker och jaa, koftor och sånt där, blandad kompott :D
Musik just nu: Lite smådeppigt (inte bara smådeppigt hela tiden, lite superdeppigt ibland också) men mucho bra och INTE emomusik som vissa påstår att det är :P

Sommarplaner: Försöker hitta ett jobb, hemma, Östersund och en massa nice saker :D

Hur många kuddar sover du med: 1

Spelar du nåt instrument: Gick på piano i många år så det är en specialite
Morgon- eller nattmänniska: NATT!! ;)

Vem är viktigast för dig: Släktingar, familjen och... Jättesvår fråga :P  

♥ Bio eller promenad: Bio :)

♥ Är du kittlig: Jaa, men inte helt stört mycket ;)

♥ Snarkar du: Nej :)

♥ Stjärntecken: Jungfru

♥ Äckligaste insekten: Getingar måste det väl ändå vara, eller kanske knott? Neej, spindlar...
♥ Vad vill du jobba som? Nåt där man tjänar massa pengar!

♥ Stökigt eller välstädat? Svår fråga där... Hehehehe, mittemellan 0:)

♥ Vad är du rädd för? Oj... Inte mycket? :O

♥ Gillar du att sjunga? Absolut!

♥ Vad längtar du mest efter just nu? En pojkvän ;D
♥ Ögonfärg: Brunisch
♥ Favoritfilm: Absoluta favoriten, det måste finnas tusentals, många biobesök i månaden ;)
♥ Favoritbutik: HM & Gina skulle jag tro :)
♥ När grät du senast? Jättesvårt...

Guld eller silver? Silver, eller kanske guld? Båda :)


Kommentarer
Postat av: steph

hahah inte illa fan !!! typ 17 18 rätt !! haha
ja kan inte logga in!!! DAMPAR !

Postat av: joanna

:D roligt =)=)=)=)=)
jag kan inte visa min lista, jag "har fel lösen". Bloggen ligger i koma just nu. och jag kan inte mejla supporten, har inte adressen, jag kommer ju inte in på sidan! Alltså blogg.se... pallla att de strular! :'(

2007-03-06 @ 18:28:01
URL: http://jojo08.blogg.se
Postat av: Steph

"pallla att de strular!"

hahahah de lät så kul :P

2007-03-06 @ 21:02:44
URL: http://steph08.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback