migrän?

Usch, jag hade typ värsta migränattacken, jag har aldrig haft det förr, men det gjorde extreeeemt ont och jag mådde jätteilla och så, nu har det övergått till vanlig huvudvärk... Bläää!

Vi hade halv studiedag idag i alla fall! Åkte ner på stan med Annanas sen, det va kul, men tyvärr hade jag ont i huvudet då också, inte lika ont som jag fick när jag kom hem, men ganska ont, trodde det skulle räcka med att lägga mig och vila lite, men icke, det sitter fortfarande i...

Imorgon är det ooonsdag 0:) heeheheheehe :D

Kommentarer
Postat av: Joanna

vad är det för dag idag? vad är det för dag idag? nej det är ingen vanlig dag nej det är ingen vanlig dag för det är Carros födelsedag HURRA HURRA HURRA
du är bäst ha en fantastisk dag <3<3<3<3

Postat av: Anonym

GRATTIS :)
men jag hade också migrän osv i söndags o i måndags.. om du får feber, hosta, ont i halsen och ont i ryggen får du nog samma sak som jag har nu
hoppas inte.. grattis igen

2007-03-21 @ 10:03:48
URL: http://feliciajuselius.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback