Tjejsnack

Vanor & Ovanor
· Nämn en vana du har, något du gör varje dag?
Kollar min lista på vad det är för saker jag ska köpa och så kollar jag om jag kan stryka nåt så att den förhoppningsvis blir lite kortare nån gång ;)
· Vad har du för ovanor?
Det är för jobbigt att beskriva, men jag tänker som en fyrkant med rundade kanter runt allting jag tittar på typ...
· Nämn en vana du skulle vilja att du hade.
Ööö... Jag vet inte...
· Vad för ovanor stör du dig på hos andra?
Ingen aning...
· Har du haft någon gammal vana eller ovana som du skrattar åt idag?
Ja, jag snurrade så fort jag gick runt ett hörn, jag trodde att näsan alltid pekade åt samma håll då, eller nåt, tvångstanke.. :P

Kommentarer
Postat av: joannaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

nej vad söt din blogg är!!!


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback