Utmaning

Jag blev utmanad av; Steph

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

~ Jag va tvungen att snurra vid varje hörn jag gick förbi, då fick jag för mig att näsan hela tiden pekade åt samma håll...
~ Jag laddar inte ner musik 0:) (det är väl underligt? ;) )
~ Det tar typ tre år för mig att ladda in nya bilder i datorn från kameran nuförtiden, det är inte likt mig, förut laddade jag alltid in dom direkt ;)
~ Första dagen i ettan frågade jag när vi skulle få vår första läxa (säger mycket om mig? :P )
~ Alltid när vi åkte till landet förut så körde jag "kolor i glas" med pappa, "hur många kolor har du om du har två glas med tre kolor i varje?" d.v.s. gångertabellen ;D
~ Jag har aldrig tappat bort någonting av större värde!

Jag utmanar kanske fler sen, hehe :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du uppdatera din bilddagbok???

2007-03-16 @ 20:17:35
Postat av: Joanna

:D

Postat av: Joanna

jag hajjar inte bara lita av kommentaren kommer med! Mysko!!

2007-03-18 @ 11:20:34
URL: http://jojo08.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback