grönan

Jag och Joanna skulle först hitta ett hotell där hennes mamma va för att vi skulle lämna ett par nycklar till henne, efter en stunds letande hittade vi rätt och sen bar det iväg mot grönan!
Hade jättekul där verkligen, träffade Johanna & Julia och åkte massa saker med dom efter ett tag. Innan alla som inte va från friskis kom så va det inga utmärkande köer, men när klockan blev 12 och alla andra fick komma in blev det liksom inte hållbart längre :P köerna ringlade runt hela grönan och det va jättejobbigt att vänta.
Kvasten va inte som jag hade tänkt mig... Den va verkligen en familjeattraktion, inte alls läskig, men ändå skön, den va inte ryckig eller så, så den får väl ett helt okej betyg, men det va fööör kort! Man åkte inte alls länge. Trist...
Tack folk för en jättekul dag i alla fall :D

Sen va det bara att åka hem och plugga så nu har jag pluggat ett tag. Ska fortsätta nu :P


Kommentarer
Postat av: Jojo

Gud vad jag var rätt i början av kvasten!!! Jag hade lixom ingen aning om hur det skulle vara efter de där första backen ;) men 85 mille var den inte värd eller vad tycker du? :P

Postat av: johanna

Det var ju superkul på grönan =D

2007-05-08 @ 16:14:37
URL: http://johannamickaela.blogg.se
Postat av: Jojo

hello hello =)=) idag är mötet =) hihi undrar vad de ska säga och vad ska jag ha på mig? :P haha ;)
vi ses <3

2007-05-10 @ 17:14:39
URL: http://jojo08.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback