Söndag

Började dagen med att inte känna mig helt i andningsnöd när jag vaknade, SKÖNT! Jag mådde inte precis bra, men var inte lika igentäppt som de andra dagarna. Jag har haft lite ondare i halsen idag än igår också.. Inte så himla bra, men det går upp & ner.

Köpte en jacka idag, gillar jag den, gillar jag den inte? Jag vet inte riktigt. Men jag kommer nog i alla fall att behålla den ;) jag letade efter den i typ ett år så jag blev överlycklig när jag hittade den, men som vanligt blir jag lika osäker. However, en grå skepparkavaj från peak. Bild kanske kommer senare, om jag orkar, heh 0:)

Har varit effektiv när det gäller pluggandet de senaste dagarna. Känns som jag har fått lite struktur på saker och ting. Nu ska det inte bli något mer "skjuta upp"! Jag har börjat planera (tjoho!).

Vill komma igång och träna nu också, men jag har som sagt fortfarande ont i halsen och lite feber så jag får nog vänta med det också.. Tyvärr.. Men sen ska jag börja på riktigt och så ska mina planeringar bli så pass proffsiga att jag hinner träna och plugga också, jag ska inte skita i att träna för att jag har massa plugg, förutom om jag har prov. YAY! Lättare sagt än gjort!

           image306<--- Bästa kompisen ;)


Kommentarer
Postat av: Stenis

Hahaha ja usch du, det är en gåta det där med en perfekt planerad tid =)

Postat av: joanna

jag diggar jackan :D:D

2007-10-13 @ 01:24:13
URL: http://www.jojo08.blogg.se
Postat av: Yasmine

Hej gumman! jag har inte kommit på om man kan skicka meddelanden på bloggen (förutom kommentarer) så det får bli en kommentar. hihi Näe en dålig sak med att vara sjuk är ju att jag inte får träffa dig!! :) Men imorn kommer jag nog :D

2007-10-25 @ 17:33:05
URL: http://littlemissunforgettable.blogg.se
Postat av: joanna

hej! min bligg sover just nu. din med har jag märkt! men jag kollar den typ ofta iallafall :P så förlåt om din statistik är lite konstig ;) hihi

2007-10-30 @ 11:52:44
URL: http://jojo08.blogg.se
Postat av: Onlineshops

Shoppa online? - Prova våran website med spännande nätbutiker av olika kategorier och med sidor för Sverige, Danmark, Norge, United Kingdom och USA

Tacksam om du kunne tänka dig att lägga till en länka för Onlineshops.no på din blogg. Tackar dig i förhand!

2008-01-08 @ 23:40:31
URL: http://www.onlineshops.no
Postat av: Joanna

hej! börja bloggaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Jag vet - man hinner inte när man har mycket att göra. Men i alla fall.

2008-04-27 @ 13:08:53
URL: http://jojo08.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback