Lördag

Veckan has been good :) för det mesta! Insparksfesten va nice och resten har varit okej ;D

Träffade Klara igår efter skolan :) mycket trevligt! Ska träffa henne idag också, vi ska vandra runt lite på stan! (Jag är dock pank..)

Suck, nästa vecka är redan typ helt fullplanerad insåg jag igår! 
 
Måndag: Stanna en liten stund i skolan och gör färdigt ett SO-arbete (grupparbete), träna

Tisdag: Klasskamp, dragkamp i gympasalen 16.00, boxning 18.00

Onsdag: Utvecklingssamtal och sjukgymnasten

Torsdag: Gitarr

Fredag: Hmm... Let's say "träffa" Stenis och Fredrik.. :D

Suck, och i det där ska jag hinna med pluggandet också.. Zzz.. Appråpå det tror jag nästan att jag måste göra det lite grann nu så jag inte har allt kvar imorrn, jag har ändå inget för mig nu till typ efter tolv när jag ska träffa Klaris :)

Adios amigos!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback