lördag

Skönt med studiedag igår :) jag va och lämnade in en jobbansökan och städade hela dagen. Sen skulle mamma ha fest för sina kollegor i en lokal som ligger typ en liten bit från oss så jag fick springa fram och tillbaka med olika saker dom ville ha, sen skulle jag gå dit vid elva och hjälpa henne att städa, tjenare, jag somnade på en av sofforna och sen gick vi hem och kollade på en film.
Idag ska vi till IKEA, sen ska jag träna med Jossan, ska springa lite för vi ska ha springtest i skolan >_< .. Oh well, hoppas jag överlever, det är mitt första mål! ;)
Sen får vi se vad som händer..

Jag har tusen saker jag måste köpa, men min budget är lite för liten för de sakerna..

ADIOS!

Kommentarer
Postat av: joanna

ooh studiedag :D vad avis jag blev ;P och ikea! mitt ansikte är grönare än den grönaste barrskogen!! Dock inte så avis på testet :P
Ååh jag kollade på gamla bilder nyss. jag saknar Rålis har jag märkt.
:(

Postat av: Stenis

Haha ja åh IKEA vad skoj!

2007-09-22 @ 20:42:03

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback