Måndag

Måndag igen! Skönt att ha sovmorgon på måndagar! Hade verkligen ingen lust att gå till skolan imorse dock... Inte alls på humör för det. Men det är ju bara två lektioner såå.. Det gick bra :P .
Efter skolan gick jag direkt till friskis och körde ett pass, sen mötte jag mamma, vi gick till apoteket och hämtade ut en ny astmamedicin till mig, min gamla har försvunnit spårlöst.. Tror den försvann i samband med frankrikeresan ;) vet att jag hade med den dit, men den finns inte någon väska eller nåt så den är antagligen borta.
Sen gick jag hem en stund till Klara som har blivit sjuk, jag gav henne lite te och lite godis så hon förhoppningsvis kände sig lite friskare kanske ;)
Imorgon är det första dagen av våra tre temadagar om antiken. Får se hur det blir, vi ska sättas ihop i grupper med alla andra N1:or, inte för att det är jättemånga.. Men två andra klasser + vår klass ;)
Imorrn är det tisdag och boxning som gäller :) på onsdag blir det gym! På torsdag ska vi träna vidare till vårt springtest i skolan och ja.. Vi får se hur det går, haha ;)
24 skoldagar kvar till höstlovet <3 varav tre är temadagar och en är operation dagsverke!

Kommentarer
Postat av: joanna

ohh är det så kort kvar :D Jippie! jag har hört om att friskis ska ha danspass typ, har du testat det? Det ska vara utan styrka iallafall, det är allt jag vet :P

Postat av: Sandra

härligt med bara två lektioner

2007-09-27 @ 20:46:44
URL: http://fashionbysandra.webblogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback