Onsdag

Shit vad jag fryser! Helt sjukt kallt! Har precis skrivit klart en kemi-labbrapport på datorn ;) ska strax iväg och träna.. Ska möta Jossan & Fredrik halv åtta vid bussen, sen ska vi gyyyyymma! Har gjort upp ett nytt träningsschema nu, dagens träningsvärk från boxningen igår är INTE okej!
Imorgon ska samhällskunskapen redovisas och labbrapporten lämnas in. Franskan va bara lite glosor och så. Annars tror jag inte det va något mer tills imorrn i alla fall.
Gotta go, måste packa ihop lite träningskläder...

ADIOS!


Kommentarer
Postat av: joanna

advanced med schema ;) jag tänkte göra något i exel, hmm vad var det?! jo nu kommer jag ihåg, nyttiga fraser på latin. vissja! Det ska jag göra i exel. Jag tänkte på dig när jag kom på det, vi fick en fraslista där orden liksom inte var paralella vi skulle dra streck mellan de rätta paren i de lika spalterna. lite svårt att förklara jag kanske får visa dig resultatet :P hihi

Postat av: Stenis

Hihi, värk och verk =)
Vad roligt det var på Rålis! <3 Puss

2007-09-15 @ 20:33:30

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback