söndag

Så blev det helg tillslut :) ännu en skolvecka avklarad! Den kommande veckan är bara fyra dagar, är ledig på fredag :)

I alla fall, helgen har varit bra, i fredags sov Klara här och så kom Joanna lite grann, igår sov Ellen över och idag ska jag ner på stan med Klara och sen ska jag träffa Joanna & Steph på Taco bar!

Imorgon är det i alla fall ny vecka och..

Måndag: Skolfoto på morgonen, träffa Johanna I, kanske åka in till veterinären med Clementin om vi får en tid, träna om jag hinner!

Tisdag: Boxning med Steph :)

Onsdag: Hinna plugga en del på eftermiddagen, sen gymma!

Torsdag: Gitarr

Fredag: LEDIG <333

Inte lika överbokad som förra veckan! Känns ganska skönt att ha lite tid över nu ;) har typ inga läxor ännu heller, typ 70 oregelbundna verb till måndag, franskaglosor + text + lite grammatik till tisdag, 9 sidor i kemin, ett kapitel i samhällskunskap. Det är inte alls lika fullt i agendan den här veckan <3

Adios amigos!


Kommentarer
Postat av: joanna

vad skönt! chilla har jag längtat efter och denna vecka har vi ingen fysik så jag har världens chilligaste schema <3<3<3<3 underbart!

Postat av: Anna

HAHA INGA LÄXOR? Jag har kanske någon glosa tills typ om två veckor. Jag har verkligen nada läxor! Love it.

2007-09-24 @ 11:12:42
URL: http://hejsverige.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback