Söndag

Söndag! Dåligt väder och kallt i lägenheten. Suck, varför kan man inte bara ha elementen på max hela tiden så slipper man vänta på att det ska värmas upp när det väl blir kallt? :( Jaja..
Igår va jag med Klaris på lite second hand shopping, men jag kunde inte köpa nåt för jag är pank. Där kan man också säga lite suck.. Jag tror jag ska börja skriva brev till ställen nu där man kan söka jobb. Det ska jag göra idag. Men de närmsta timmarna ska jag plugga. Det är en massa olika saker som måste göras, och jag tänkte att nu gör jag så mycket jag kan nu inför veckan så slipper jag känna mig superstressad dagen innan liksom. Veckan är ju som jag skrev i förra inlägget ganska fullbokad! Har inte mycket tid över..
Nej, nu ska jag börja så att jag hinner göra annat idag också. Man har inte lust att spendera hela dagen på plugg och inget-alls-görande ;)

ADIOS!


Kommentarer
Postat av: Martina


Hallå där!
Jag är utsänd från Milo som driver tjejsnack. Vi kollar runt på alla som är med i länklistan och ser om dom fortfarande håller på med tjejsnack. Nu verkar det som om det var några veckor sedan du svarade på frågorna.
Om du känner att du inte vill vara med längre kan du maila mig eller gå in på www.mlilja.net/tjejsnack och avregistrera dig. Annars får du givetvis fortfarande vara med! =)
Tack på förhand!
Mvh Martina / Milo / Tjejsnack

2007-09-11 @ 15:38:32

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback